.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث موزه دفاع مقدس در استان گيلان
موزه تاريخ دفاع مقدس در يکي از مناطق نمونه گردشگري مصوب استان تاسيس مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،مهندس بيژن زهاب، معاون امور گردشگري و فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان گيلان

موزه تاريخ دفاع مقدس در يکي از مناطق نمونه گردشگري مصوب استان تاسيس مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،مهندس بيژن زهاب، معاون امور گردشگري و فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان گيلان با اعلام اين خبر اظهار داشت:حضور مردم گيلان در جنگ تحميلي و 8 سال دفاع مقدس نقش بسيار پررنگي بود و آنها در تمام عرصه‌ها و ميدان‌هاي جنگ حضور داشتند و هميشه به ارزش‌هاي کشور پايبند بوده‌اند.

وي افزود: جنگ و نبرد بر عليه ظلم و جور چيزي است که از گذشته بسيار دور در فرهنگ مردمان گيلان زمين بوده و نهضت جنگل و انقلاب مشروطه همگي ريشه‌هاي عميقي در تاريخ اين استان دارند.

مهندس زهاب ادامه داد: بنابراين پرداختن به اين مقوله و به معرض نمايش گذاشتن آثار، ادوات و تکنيکهاي مختلف دفاع از گذشته تا به حال بسيار حائز اهميت است.
وي گفت: ايجاد موزه تاريخ دفاع مقدس مي‌تواند نقش بسيار مهمي در اين راستا داشته باشد و جزو اولويت هاي ايجاد موزه در استان گيلان است.

مهندس ذهاب خاطرنشان کرد: اين امر با همکاري و همياري مردم و بسيج اعتباري سازمان‌هاي ذيربط امکانپذير خواهد بود لذا از تمامي مردم فرهنگ دوست استان گيلان درخواست مي‌کنيم که تمامي اسناد و مدارک مرتبط با اين موضوع را در اختيار اين سازمان قرار دهند تا موزه‌اي در شان مردم خوب اين استان احداث شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.23 seconds.